kontrola urzad miasta
Informacja o przebiegu kontroli przeprowadzonych przez Urząd Miasta Torunia w 2011r.
Wyniki kontroli:
1. W dniach 18.02. do 30.04.11r. pracownicy Urzędu Miasta Torunia przeprowadzili kontrolę w zakresie zadań zlecanych przez PUP dla Miasta Torunia na zewnątrz, w tym w szczególności prowadzonych szkoleń, kursów i świadczenia usług stałych.
Kontrola wykazała, że udzielanie zamówień publicznych na usługi szkoleniowe oraz prawnicze odbywało się w oparciu o obowiązujące przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający przestrzegał zasady równego traktowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz zasady uczciwej konkurencji.
W zakresie skontrolowanych umów zawartych z instytucjami szkoleniowymi nie stwierdzono nieprawidłowości. Szkolenia były przeprowadzone zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowach.
W dniu 18.05.11r. Prezydent Miasta Torunia wydał zalecenia pokontrolne w zakresie prowadzenia dokumentacji po zakończonych szkoleniach.
2. W dniach 04 do 11.05.11r. została przeprowadzona przez Urząd Miasta Torunia kontrola w zakresie stosowania trybu zatrudniania w PUP dla Miasta Torunia pracowników w latach 2009-2010.
Nie stwierdzono nieprawidłowości i nie wydano zaleceń pokontrolnych.
3. W dniach 16 do 27.05.2011r. przez pracownika Urzędu Miasta Torunia została przeprowadzona kontrola w zakresie zasadności zarzutów podniesionych w korespondencji z dnia 16.03.br. dot. przyznawania nagród oraz świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz obowiązującej struktury organizacyjnej.
W związku ze stwierdzeniem nieprawidłowości, Prezydent Miasta Torunia w dniu 01 lipca 2011r. wydał zalecenia pokontrolne.