Informacja dotycząca poczty elektronicznej
Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia informuje , że nie udzielamy odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która nie spełnia wymogów określonych w art.63 ust.2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeksu postepowania administracyjnego, którego brzmienie jest nastepujące:
" Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynic zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych."
Oznacza to, że treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie:
-osoby (imienia i nazwiska) od której pochodzą
-adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i numeru domu)
-przedmiotu sprawy, której dotyczy
Wytworzył:
Udostępnił:
Frańczak Paweł
(2005-10-28 14:01:28)
Ostatnio zmodyfikował:
Frańczak Paweł
(2005-10-28 14:14:24)