Informacja dotycząca poczty elektronicznej

Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia informuje , że nie udzielamy odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która nie spełnia wymogów określonych w art.63 ust.2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeksu postepowania administracyjnego, którego brzmienie jest nastepujące:

" Podanie powinno zawierać  co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynic zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych." 

Oznacza to, że treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie:

-osoby (imienia i nazwiska) od której pochodzą

-adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i numeru domu)

-przedmiotu sprawy, której dotyczy 

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Frańczak Paweł
(2005-10-28 14:01:28)
Ostatnio zmodyfikował:
Frańczak Paweł
(2005-10-28 14:14:24)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki