zarzadzenie 17/11
Zarządzenie nr 17/11
Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy dla Miasta Torunia
z dnia 17 października 2011r.
w sprawie: wprowadzenia Instrukcji kancelaryjnej, Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt oraz Instrukcji archiwalnej dla Powiatowego Urzędu Pracy dla Miasta Torunia
Na
podstawie § 28 pkt 1 Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Urzędu Pracy
dla Miasta Torunia w związku z art. 6 ust. 1-2 ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t. jedn. Dz. U. z 2011r. nr 123 poz.
698)
zarządzam co następuje:
§ 1
W
celu usprawnienia i ujednolicenia pracy kancelaryjnej oraz zasad postępowania
z dokumentacją niearchiwalną wprowadzam do użytku w Powiatowym Urzędzie Pracy
dla Miasta Torunia:
1. Instrukcję kancelaryjną, stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia;
2. Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia,
3. Instrukcję archiwalną, stanowiącą załącznik nr 3 do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Dokumentacja
wytworzona i zgromadzona w PUP dla Miasta Torunia przed dniem wejścia w życie
Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt podlega ponownej klasyfikacji do kategorii
określonej w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt, o którym mowa
w § 1 jeżeli dotychczasowe przepisy określały niższą wartość archiwalną tej
dokumentacji lub krótszy okres jej przechowywania.
§ 3
Sprawy nie załatwione do dnia 31.12.2010r. rejestruje się ponownie, klasyfikując je zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt, o którym mowa w § 1.
§ 4
Nadzór
nad przestrzeganiem oraz właściwym stosowaniem Instrukcji kancelaryjnej
i Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt
sprawują wszyscy kierownicy komórek organizacyjnych.
§ 5
Nadzór nad przestrzeganiem Instrukcji archiwalnej sprawuje Kierownik Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania, z mocą obowiązującą od dnia 01.01.2011r.