jrwa
Załącznik nr 2
do Zarządzenia Nr 17/11
Dyrektora
PUP dla Miasta Torunia
z dnia 17.10.2011r.
JEDNOLITY RZECZOWY
WYKAZ AKT
POWIATOWEGO URZĘDU PRACY
DLA MIASTA TORUNIA
2011 rok
WYKAZ HASEŁ KLASYFIKACYJNYCH PIERWSZEGO I DRUGIEGO RZĘDU
0 ZARZĄDZENIE
00 ORGANY JEDOOSOBOWE I KOLEGIALNE URZĘDU PRACY
01 ORGANIZACJA
02 AKTY NORMATYWNE. OBSŁUGA PRAWNA URZĘDU
03 PLANOWANIE I SPRAWOZDAWCZOŚĆ Z DZIAŁALNOŚCI URZĘDU PRACY
04 INFORMATYZACJA
05 SKARGI I WNIOSKI
06 WYDAWNICTWA, UPOWSZECHNIANIE INFORMACJI O
DZIAŁALNOŚCI
URZĘDU PRACY
07 WSPÓŁPRACA Z KRAJOWYMI INSTYTUCJAMI
08 WSPÓŁPRACA Z ZAGRANICĄ
09 KONTROLE
1 KADRY
10 ZASADY PRACY I PŁAC
11 ZATRUDNIENIE
12 EWIDENCJA OSOBOWA PRACOWNIKÓW
13 BEZPIECZEŃSTWO I HIGIENA PRACY
14 SZKOLENIA PRACOWNIKÓW
15 DYSCYPLINA PRACY
16 SPRAWY SOCJALNO-BYTOWE
17 UBEZPIECZENIA SOCJALNE PRACOWNIKÓW. EMERYTURY I RENTY
2 ŚRODKI RZECZOWE I ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
20 INWESTYCJE I KAPITALNE REMONTY
21 ADMINISTROWANIE BUDYNKAMI I LOKALAMI URZĘDÓW PRACY
22 GOSPODARKA MATERIAŁOWA
23 TRANSPORT I ŁĄCZNOŚĆ
24 OCHRONA MIENIA
25 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, PRZETARGI, OFERTY
3 OBSŁUGA FINANSOWO-KSIĘGOWA URZĘDÓW PRACY. BUDŻET, RACHUNKOWOŚĆ
30 ZASADY DZIAŁALNOŚCI EKONOMICZNO-FINANSOWEJ
31 PRELIMINARZE BUDŻETOWE I SPRAWOZDAWCZOŚĆ Z
REALIZACJI
BUDŻETU
32 KSIĘGOWOŚĆ BUDŻETOWA
33 OBSŁUGA KASOWA
34 RACHUNKOWOŚĆ
35 ROZLICZENIA PAŁAC
36 ROZLICZENIE Z TYTUŁU SKŁADEK
37 SPRAWY FINANSOWO-KSIĘGOWE FUNDUSZY
38 EWIDENCJA I OSZACOWANIE WARTOŚCI ŚRODKÓW TRWAŁYCH
39 NADZÓR NAD RACHUNKOWOŚCIĄ, KSIĘGOWOŚCIĄ I OBSŁUGĄ KASOWĄ
4 OBSERWACJA RYNKU PRACY ORAZ ANALIZY I PROGNOZOWANIE TENDECJI ROZWOJOWYCH
40 OBSERWACJA (MONITORING) RYNKU PRACY
41 INFORMACJA O STANIE I STRUKTURZE BEZROBOCIA
42 ANALIZY RYNKU PRACY
5 AKTYWNE FORMY POŚREDNICTWA PRACY I PRZECIWDZIAŁANIA BEZROBOCIU
50 UDZIELANIE POMOCY PUBLICZNEJ
51 REJESTRACJA BEZROBOTNYCH ORAZ POSZUKUJĄCYCH
PRACY I
USTALANIE PRAW DO ŚWIADCZEŃ
52 POŚREDNICTWO PRACY
53 KLUBY PRACY. POMOC W AKTYWNYM POSZUKIWANIU PRACY
54 POMOC BEZROBOTNYM W PRZEKWALIFIKOWANIU LUB
PODJĘCIU
DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
55 ORGANIZOWANIE I FINANSOWANIE PRAC INTERWENCYJNYCH,
ROBÓT
PUBLICZNYCH, MIEJSC STAŻOWYCH,
MIEJSC PRZYGOTOWANIA
ZAWODOWEGO DOROSŁYCH ORAZ PRAC
SPOŁECZNIE-UŻYTECZNYCH
56 ORGANIZACJA I FINANSOWANIE POZOSTAŁYCH
INSTRUMENTÓW RYNKU
PRACY
57 PROGRAMY PRZECIWDZIAŁANIA BEZROBOCIU
6 PORADNICTWO ZAWODOWE I SZKOLENIE BEZROBOTNYCH. AKTYWIZACJA LOKALNEGO RYNKU PRACY
60 ORGANIZACJA SŁUŻB PORADNICTWA ZAWODOWEGO
61 PORADNICTWO ZAWODOWE
62 ORGANIZACJA BAZ DANYCH DOTYCZĄCYCH INFORMACJI ZAWODOWEJ
63 ORGANIZACJA SZKOLENIA BEZROBOTNYCH
64 PROGRAMY ROZOWOJU RYNKU PRACY I OGRANICZANIA BEZROBOCIA
65 POZYSKIWANIE I GOSPODARKA ŚRODKAMI FINANSOWYMI
NA
KATYWIZACJĘ LOKALNEGO RYNKU PRACY
7 ZATRUDNIANIE I REHABILITACJA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
70 POMOC W ZATRUDNIANIU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
71 DYSPONOWANIE ŚRODKAMI PFRON I LIMITY WYDATKÓW Z FUNDUSZU
72 REFUNDACJA KOSZTÓW UTWORZENIA STANOWISK PRACY
DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH I REFUNDACJA
WYNAGRODZEŃ I SKŁADEK ZUS
73 POŻYCZKI NA PODJĘCIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
PRZEZ OSOSBY
NIEPEŁNOSPRAWNE
8 ZATRUDNIENIE OBYWATELI POLSKICH ZA GRANICĄ. USŁUGI EURES. LEGALNOŚĆ ZATRUDNIENIA
80 ZATRUDNIENIE OBYWATELI ZA GRANICĄ
Symbole klasyfikacji akt |
Hasła klasyfikacyjne akt |
Kat. arch. akt w PUP |
Uwagi |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
8 |
0 |
00 |
000 001 |
0010 0011 0012 0013 |
Zarządzanie Organy jednoosobowe i kolegialne urzędu pracy Powiatowa Rada Zatrudnienia Konferencje, sympozja, seminaria, narady Konferencje, sympozja, seminaria organizowane przez urząd pracy Udział w zewnętrznych konferencjach, sympozjach, seminariach Narady organizowane przez urząd pracy Udział w zewnętrznych naradach |
B-25 B-25 B-25 B-25 B-25 |
Regulamin działalności. Porządek obrad, lista uczestników, protokoły obrad, materiały na posiedzenie, uchwały sprawozdania z realizacji uchwał. Programy imprez, listy uczestników, referaty, teksty wystąpień, protokoły obrad, sprawozdania Własne wystąpienia, referaty, sprawozdania z tych imprez, zew. dokumentacja – kat. B-2 Programy, sprawozdania, notatki Jak w klasie 0011 |
|
01 |
010 011 012 |
0110 0111 0112 0113 0120 0121 0122 0123 0124 0125 0126 0127 |
Organizacja Przepisy prawne dotyczące organizacji i zarządzania Organizacja powiatowych urzędów pracy Statuty i regulaminy organizacyjne urzędu Zakresy czynności pracowników Upoważnienia pracowników do załatwiania spraw. Pełnomocnictwa Rejestry wydanych upoważnień i pełnomocnictw Obsługa kancelaryjna urzędu pracy, składnicy akt Przepisy w sprawie obsługi kancelaryjnej i prowadzenia archiwów - składnic akt Środki ewidencji i kontroli obiegu dokumentacji w jednostkach organizacyjnych Wzory formularzy i druków Gospodarka formularzami i drukami Wzory odciskowe pieczęci urzędowych Godła, tablice urzędowe i informacyjne, flagi państwowe Ewidencja zasobu składnicy akt urzędu pracy Udostępnianie akt |
B-10 B-25 B-10 B-10 B-10 B-25 B-3 B-5 B-5 B-25 B-10 B-25 B-2 |
Zakresy czynności, regulaminy wew. dot. podziału czynności pracowników, itp. Okres przechowywania liczy się od daty wygaśnięcia pełnomocnictwa lub upoważnienia Instrukcja kancelaryjna, rzeczowy wykaz akt, instrukcja o organizacji i zakresie działania archiwów – składnic akt Kontrolki wpływów i wysłanej korespondencji, arkusze ewidencyjne, dowody opłat pocztowych, rozdzielniki, terminarze. Dzienniki korespondencyjne : B-5 Obejmuje także ewidencję wzorów odciskowych Ewidencja Spisy zdawczo-odbiorcze, wykaz spisów zdawczo-odbiorczych, protokoły oceny dokumentacji niearchiwalnej, spisy dokumentacji niearchiwalnej Zezwolenia, karty udostępniania akt |
|
02 |
020 021 022 023 024 025 |
0220 0221 0250 0251 |
Akty normatywne Obsługa prawna urzędu Zbiór własnych aktów normatywnych Zbiór aktów normatywnych centralnych i terenowych organów władz i administracji rządowej Interpretacja prawna Interpretacja prawna własnych aktów normatywnych Interpretacja prawna obcych aktów normatywnych Opiniowanie projektów aktów prawnych Opinie prawne i informacje o sprawach prawnych Postępowanie sądowe oraz postępowanie przed innymi organami orzekającymi Sprawy z powództwa cywilnego Sprawy w postępowaniu administracyjnym |
B-25 B-10 B-25 B-5 B-5 Bc B-10 B-10 |
Komplet podpisanych uchwał, zarządzeń, okólników, decyzji, instrukcji, wytycznych. Dla każdego rodzaju aktów normatywnych zakłada się odrębne teczki. Jeden egzemplarz rejestruje się w odpowiednich klasach rzeczowych. Okresy przechowywania liczy się od daty wykonania prawomocnego orzeczenia lub umorzenia sprawy. Jak w klasie 0250, dotyczy m. in. skarg do NSA i odpowiedzi na te skargi |
|
03 |
030 031 032 |
0320 0321 |
Planowanie i sprawozdawczość z działalności urzędu pracy Roczne plany pracy i sprawozdania z ich realizacji powiatowego urzędu pracy Plany okresowe i sprawozdania z ich realizacji powiatowego urzędu pracy Plany i sprawozdania komórek organizacyjnych Plany Sprawozdania z działalności |
B-25 B-5 B-5 B-25 |
|
|
04 |
040 041 042 043 |
0400 0401 0410 0411 0412 0413 0414 0415 |
Informatyzacja Projektowanie i wdrażanie systemów informatycznych Dokumentacja projektowania oprogramowania Licencja na oprogramowanie Eksploatacja systemów informatycznych w urzędzie pracy Organizacja prac eksploatacyjnych systemów informatycznych Eksploatacja systemów informatycznych, systemów ewidencjonowania informacji, nośników i kopii bezpieczeństwa oraz archiwizowania zbiorów danych Zbiory informacji zgromadzonych na nośnikach informatycznych Zabezpieczenie techniczne i materiałowe eksploatacja systemów Instalacja, utrzymanie i administracja oprogramowania systemowego i pomocniczego Wspomaganie użytkowników systemu (konsultacje i szkolenia) Zakup sprzętu komputerowego i usług informatycznych Dostęp do informacji publicznej. Biuletyn Informacji Publicznej |
B-25 B-5 B-5 B-25 B-5 B-5 B-5 B-5 B-5 B-25 |
m. in. ewidencja systemów i programów Okres przechowywania liczy się od momentu wygaśnięcia umowy licencyjnej Harmonogramy, umowy, raporty, pisma w sprawie z użytkownikami Instrukcje, opracowania; z zewnątrz – B-10 Dokumentacja konserwacji sprzętu Materiały szkoleniowe, wytyczne i instrukcje dla użytkowników Zamówienia i dostawa sprzętu komputerowego, oferty, zlecenia, umowy, specyfikacja wymagań sprzętowo-komputerowych, protokoły odbioru, pisma |
|
05 |
050 051 052 053 054 055 056 |
|
Skargi i wnioski Zasady i tryb załatwiania skarg i wniosków Skargi i wnioski załatwiane bezpośrednio Skargi i wnioski przekazywane wg właściwości załatwiania Listy od obywateli załatwiane bezpośrednio Listy obywateli przekazane do załatwienia wg właściwości Analizy skarg i wniosków Ewidencja skarg i wniosków |
B-10 B-25 B-5 B-25 B-5 B-25 B-25 |
Przepisy własne – B-25 |
|
06 |
060 061 062 063 064 065 |
|
Wydawnictwa. Upowszechnianie informacji o działalności urzędu pracy Przepisy prawne dotyczące wydawnictw Zbiory zewnętrznych materiałów informacyjnych o działalności urzędu pracy Prenumerata dzienników, czasopism i zakup literatury fachowej Wystąpienia przedstawicieli podczas konferencji prasowych, wywiady z przedstawicielami urzędu pracy Odczyty i wykłady dotyczące działalności urzędu pracy Obsługa wizyt gości urzędu pracy |
B-10 B-25 B-5 B-25 B-25 B-5 |
Teksty artykułów prasowych, wycinki prasowe Relacja z konferencji, teksty wywiadów i wystąpień Programy, teksty odczytów i wykładów |
|
07 |
070 071 072 073 074 075 076 077 078 079 |
|
Współpraca z krajowymi instytucjami Przepisy prawne dotyczące współpracy Współpraca ministrami i kierownikami urzędów centralnych Współpraca z wojewodą i administracją rządową Współpraca z samorządem terytorialnym i administracją terenową Współdziałanie między jednostkami sieci urzędów pracy Współpraca z organizacjami pozarządowymi Współpraca ze związkami zawodowymi Współpraca z innymi instytucjami i organizacjami Współpraca z instytucjami w ramach realizacji projektów sektorowych i regionalnych Reprezentacja |
B-10 B-25 B-25 B-25 B-5 B-5 B-5 B-5 B-10 B-5 |
Partnerstwo, Wnioski, porozumienia, umowy, projekty i sprawozdania z realizacji projektów. Dla każdego projektu tworzy się odrębną teczkę Zaproszenia, życzenia, podziękowania i inne pisma kierownictwa urzędu pracy |
|
08 |
080 081 |
|
Współpraca z zagranicą Zagraniczne wyjazdy służbowe pracowników Zaproszenie do współpracy przy projektach międzynarodowych dotyczących rynku pracy |
B-5 B-5 |
Wnioski wyjazdowe, pisma w sprawie rozliczeń podróży, delegacje służbowe są przechowywane w Wydziale Finansowo-Księgowym |
|
09 |
090 091 092 093 094 095 |
0920 0921 |
Kontrole Zasady i tryb postępowania w sprawach kontroli Ewidencja upoważnień do przeprowadzania kontroli Kontrole zewnętrzne Kontrole kompleksowe i problemowe Inne kontrole Kontrole wewnętrzne Analizy i sprawozdania z przeprowadzonych kontroli Książki kontroli |
B-10 B-10 B-25 B-5 B-5 B-25 B-5 |
Przepisy własne – B-25 Plan kontroli, protokoły, sprawozdania z kontroli, wnioski i wystąpienia pokontrolne, sprawozdania z realizacji zaleceń |
1 |
|
|
|
Kadry |
|
|
|
10 |
100 101 |
|
Zasady pracy i płac Przepisy dotyczące zatrudnienia, pracy i płac oraz spraw osobowych Zasady wynagrodzenia i premiowania pracowników |
B-10 B-25 |
Okres przechowywania liczy się od daty utraty mocy prawnej danego przepisu Systemy wynagradzania i premiowania pracowników, regulaminy, zarządzenia |
|
11 |
110 111 112 113 114 115 116 |
1130 1131 1140 1141 1142 |
Zatrudnienie Przyjmowanie do pracy i zwalnianie pracowników Przeglądy kwalifikacyjne i ocena pracowników Przydział etatów Analizy, oceny dotyczące zatrudnienia Analizy oceny dotyczące zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników Sprawozdania dotyczące zatrudnienia Wynagrodzenie, awansowanie i nagradzanie pracowników Wynagradzanie i nagradzanie pracowników Nagrody jubileuszowe Nagrody z funduszu zakładowego Prace dodatkowe pracowników Wojskowe sprawy pracownicze |
B-5 B-5 B-25 B-25 B-25 B-10 B-10 B-10 B-3 B-5 |
Oferty, podania, pisma w sprawie nawiązania i rozwiązania stosunku pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu. Akta dotyczące konkretnych pracowników odkłada się do akt osobowych – kl. 120 Wykazy etatów. Zbiorcze zestawienia ilościowe i jakościowe etatów własnych i jednostek podległych Materiały pomocnicze, ankiety dotyczące zatrudnienia i wynagrodzeń – kat. B-2 Przekazywane instytucjom zewnętrznym (GUS, MPiPS, PFRON) Wnioski przeszeregowań i nagród. Akta dotyczące konkretnych pracowników odkłada się do akt osobowych – klasa 120 Odpisy pism do teczek osobowych – klasa 120 Jak w klasie 1141 Rejestr umów zleceń, |
|
12 |
120 121 122 |
|
Ewidencja osobowa pracowników Akta osobowe pracowników Pomoce ewidencyjne do akt osobowych Legitymacje pracownicze i karty identyfikacyjne |
B-50 B-50 B-5 |
Dla każdego pracownika należy prowadzić osobną teczkę zawierającą: podanie o pracę, życiorys, ankietę personalną, umowy o pracę, opinie zawodowe, zakresy obowiązków, oświadczenia o stanie majątkowym, uwierzytelnione kopie dokumentacji przebiegu pracy (świadectw nauki i podnoszenia kwalifikacji) Księgi ewidencyjne pracowników, skorowidze Wnioski o wydanie legitymacji i kart, ewidencja legitymacji i kart |
|
13 |
130 131 132 133 134 135 |
1340 1341 1342 |
Bezpieczeństwo i higiena pracy Przepisy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy Przeglądy warunków bezpieczeństwa i higieny pracy Wypadki przy pracy i w drodze do pracy lub z pracy Analiza wypadków Środki ochronne Odzież ochronna i środki ochrony indywidualnej Urządzenia ochronne i sanitarne Środki utrzymania czystości Okresowe badania lekarskie |
B-10 B-5 B-10 B-25 B-5 B-5 B-3 B-5 |
Własne ustalenia i wytyczne – B-5 Sprawozdania, notatki, analizy, oceny, pisma w sprawie Karty wypadków, protokoły wypadków. Dokumentacja wypadków śmiertelnych, zbiorowych i indywidualnych kat. B-25 (w tym także środki higieny osobistej) Pisma w sprawie, ewidencja badań lekarskich |
|
14 |
140 141 142 143 144 145 |
|
Szkolenia pracowników Przepisy prawne dotyczące szkolenia pracowników Przygotowanie i obsługa organizacyjno-techniczna kursów i szkoleń Doskonalenie kadry kierowniczej Służba przygotowawcza Praktyki i staże zawodowe Samokształcenie i dokształcanie pracowników w szkole i na studiach |
B-10 B-2 B-5 B-5 B-5 B-5 |
Plany, zezwolenia, decyzje o dofinansowaniu Pisma w sprawie, harmonogramy, opinie, dokumentacja egz. Umowy, programy praktyk, pisma w sprawie |
|
15 |
150 151 152 153 154 155 156 157 |
|
Dyscyplina pracy Przepisy prawne dotyczące dyscypliny pracy i karania pracowników Dowody obecności w pracy Absencja pracowników Urlopy pracownicze Ewidencja delegacji służbowych Inne nieobecności Kary porządkowe Analiza efektywności czasu pracy |
B-10 B-3 B-3 B-3 B-2 B-3 B-5 B-3 |
Listy i karty ewidencyjne obecności, ewidencja wyjść prywatnych i służbowych Kat. B-3 dot. wyłącznie zaświadczeń o niezdolności do pracy, inne akt – kat. Bc, zwolnienia lekarskie są przechowywane w Wydziale Finansowo-Księgowym Plany urlopów, karty urlopowe Rachunki kosztów podróży służbowych należą do dowodów księgowych – kat. B-6 |
|
16 |
160 161 162 |
|
Sprawy socjalno-bytowe Przepisy prawne dotyczące spraw socjalno-bytowych pracowników Świadczenia socjalno-bytowe realizowane w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych Opieka zdrowotna |
B-25 B-5 B-3 |
Własne (np. regulaminy); inne B-5 Wnioski o pomoc socjalną pracowników wraz dokumentacją dotycząca ich załatwienia Dot. m. in. spraw prowadzenia poradni pracowniczej |
|
17 |
170 171 172 173 174 |
|
Ubezpieczenia socjalne pracowników. Emerytury i renty Przepisy ubezpieczeniowe Ubezpieczenia społeczne Dowody uprawnień do zasiłków Legitymacje ubezpieczeniowe Emerytury i renty |
B-10 B-5 B-5 B-5 B-5 |
Przepisy i wyjaśnienia instytucji ubezpieczeniowych (ZUS) Kartoteki, zasiłki, ewidencja zasiłków Dotyczy zasiłków chorobowych, wychowawczych, rodzinnych i pogrzebowych Ewidencja legitymacji ubezpieczeniowych, wnioski o wydanie legitymacji Wnioski o emerytury i renty, ewidencja świadczeń emerytalnych i rentowych |
2 |
|
|
|
Środki rzeczowe i zamówienia publiczne |
|
|
|
20 |
200 201 202 |
|
Inwestycje i kapitalne remonty Dokumentacja techniczna i prawna inwestycji i remontów – obiektów typowych Zakup gotowych dóbr inwestycyjnych Realizacja inwestycji i remontów generalnych |
B-5 B-5 B-5 |
Dla każdego obiektu prowadzi się osobną teczkę. Okres przechowywania liczy się od utraty obiektu (np. sprzedaży, rozbiórki), w przypadku obiektów zabytkowych lub nietypowych – B-25 Plany, pisma w sprawie Oferty wykonawców, kosztorysy, umowy z wykonawcami, protokoły negocjacji i narad, protokoły odbiorcze. Jeden egzemplarz protokołu należy dołączyć do dokumentacji prawnej i technicznej obiektu – klasa 200. Dla każdej inwestycji zakłada się odrębną teczkę |
|
21 |
210 211 212 213 |
2130 2131 2132 2133 2134 2135 |
Administrowanie budynkami i lokalami urzędów pracy Nabywanie i zbywanie nieruchomości Wynajem budynków i lokali zewnętrznych instytucjom i osobom fizycznym Przydział i najem budynków i lokali na potrzeby urzędu pracy Eksploatacja budynków i lokali urzędu pracy Przygotowanie i realizacja remontów bieżących budynków i lokali Dokumentacja techniczna prac remontowych Konserwacja Oświetlenie, ogrzewanie budynków i lokali, zaopatrzenie w wodę Utrzymanie czystości i estetyka budynków i pomieszczeń, wywóz nieczystości Podatki i opłaty publiczne |
B-25 B-5 B-5 B-6 B-5 B-3 B-3 B-2 B-10 |
Dokumentacja techniczna i prawna nabycia, przejęcia na własność urzędu, przyjęcia w zarząd lub zbycia nieruchomości. Dla każdego obiektu zakłada się odrębną teczkę Okres przechowywania liczy się od daty wygaśnięcia umowy najmu Jak w klasie 211 Zlecenia, umowy z wykonawcami, oferty przetargowe, kosztorysy, protokoły odbioru prac, faktury Ewidencja zgłoszeń usterek Deklaracje podatkowe (z wyjątkiem dowodów księgowych) |
|
22 |
220 221 222 223 224 225 |
2200 2201 2202 2210 2211 2212 2213 |
Gospodarka materiałowa Zaopatrzenie materiałowo-techniczne Zaopatrzenie w materiały i sprzęt biurowy Zaopatrzenie w środki trwałe Zakup przedmiotów nietrwałych Ewidencja środków trwałych Ewidencja środków trwałych Spisy inwentaryzacyjne Komisje inwentaryzacyjne Ewidencja pozostałych środków trwałych Ewidencja osobistego wyposażenia pracowników Upłynnienie środków trwałych i przedmiotów nietrwałych Dokumentacja techniczna i eksploatacyjna maszyn i urządzeń Konserwacja i remonty środków trwałych |
B-5 B-5 B-5 B-5 B-5 B-5 B-5 B-5 B-10 B-3 B-5 |
Księgi inwentarzowe środków trwałych. Indywidualne karty obiektów inwentarzowych. Okres przechowywania liczy się od momentu likwidacji lub sprzedaży Arkusze spisu z natury i protokoły inwentaryzacyjne Tak jak w klasie 2210 Karty ewidencyjne wyposażenia Protokoły likwidacji, umowy sprzedaży, faktury. Okres przechowywania liczy się od momentu likwidacji lub sprzedaży |
|
23 |
230 231 232 233 |
|
Transport i łączność Przepisy prawne dotyczące transportu Eksploatacja własnych środków transportowych Eksploatacja obcych środków transportowych Eksploatacja środków łączności |
B-10 B-5 B-2 B-2 |
Opłaty eksploatacyjne, ubezpieczenia, podatek od środków transportowych, karty drogowe, karty eksploatacyjne samochodów, ewidencja wyjazdów, ewidencja wyposażenia, itp. Zlecenia, umowy o wykorzystaniu prywatnych samochodów, ewidencja wyjazdów |
|
24 |
240 241 242 243 244 |
|
Ochrona mienia Ochrona przeciwpożarowa Strzeżenie obiektów własnych Ochrona mienia własnego Ochrona tajemnicy służbowej i państwowej Obrona cywilna |
B-5 B-5 B-3 B-5 B-25 |
Regulaminy i plany ochrony przeciwpożarowej, plany ewakuacji i rozmieszczenia sprzętu przeciwpożarowego. Dokumentacja kontroli stanu bezpieczeństwa pożarowego i akcji prewencyjnych, plany szkolenia Wykazy osób dopuszczonych do tajemnicy służbowej i państwowej Plany obrony cywilnej, szkolenia obronne i obrony cywilnej, |
|
25 |
250 251 252 253 |
2520 2521 2522 |
Zamówienia publiczne, przetargi, oferty Przepisy prawne dotyczące zamówień i przetargów Kryteria oceny ofert Zamówienia publiczne i przetargi Powoływanie komisji Wybór oferty Umowy zawarte w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych i przetargów Rejestry zamówień publicznych |
B-10 B-5 B-5 B-5 B-10 B-5 |
Okres przechowywania liczy się od daty utraty mocy prawnej danego przepisu Dla każdego zamówienia prowadzi się odrębną teczkę, zawierającą materiały kontrahentów, opinie komisji i decyzje. Okres przechowywania liczy się od daty realizacji przedsięwzięcia Okres przechowywania liczy się od momentu wygaśnięcia umowy |
3 |
|
|
|
Obsługa finansowo-księgowa urzędów pracy. Budżet, rachunkowość |
|
|
|
30 |
300 301 302 |
|
Zasady działalności ekonomiczno-finansowej Przepisy prawne dotyczące systemu finansowo-księgowego System ewidencji finansowo-księgowej Zakładowy plan kont |
B-10 B-10 B-10 |
Przepisy własne- B-25 |
|
31 |
310 311 312 313 314 315 316 317 |
3150 3151 3161 3162 |
Preliminarze budżetowe i sprawozdawczość z realizacji budżetu Preliminarze budżetowe Roczne sprawozdania finansowe i bilanse roczne Okresowe sprawozdania finansowe Zmiany w budżecie Materiały dotyczące planowania budżetu Zadania zlecone Dotacje celowe budżetu wojewódzkiego na realizację rządowych zadań zleconych Plany finansowe zadań zleconych Dotacje, subwencje Dotacje i nadzór nad wykorzystaniem dotacji Subwencje z budżetu państwa Fundusze pomocowe UE, dofinansowanie zagraniczne |
B-25 B-25 B-5 B-25 B-5 B-5 B-5 B-5 B-5 B-10 |
Decyzje finansowe, pisma Dokumentacja księgowa, okres przechowywania liczy się od momentu ostatecznego rozliczenia programu |
|
32 |
320 321 322 |
|
Księgowość budżetowa Dowody księgowe Dokumentacja księgowa Limity wydatków budżetowych i wydatków z Funduszu Pracy |
B-6 B-5 B-5 |
Faktury, rachunki Dzienniki główne, książki kosztowe, karty wydatków Decyzje |
|
33 |
330 331 332 333 |
|
Obsługa kasowa Raporty kasowe Dokumentacja kasowa Kontrola kasy Inwentaryzacja okresowa i powszechna |
B-5 B-5 B-5 B-5 |
Kontrola obsługi Protokoły inwentaryzacyjne |
|
34 |
340 341 342 343 |
|
Rachunkowość Księgi rachunkowe Ewidencja analityczna Ewidencja syntetyczna w tym zasiłki dla bezrobotnych – ewidencja kart zasiłkowych Uzgodnienie sald |
B-5 B-5 B-5 B-2 |
Wydruki komputerowe Ewidencja potwierdzeń sald na koniec roku sprawozdawczego, pisma w sprawie |
|
35 |
350 351 352 353 354 355 |
|
Rozliczenia płac Dokumentacja płac Listy płac z osobowego funduszu płac Listy nagród i innych świadczeń pracowniczych Karty wynagrodzeń z osobowego funduszu płac Wynagrodzenie z bezosobowego funduszu płac Rozliczenia podatku dochodowego osób fizycznych (w tym od zasiłku dla bezrobotnych) PIT-y |
B-6 B-50 B-50 B-50 B-6 B-6 |
Materiały źródłowe do obliczenia wysokości płac, premii i potrąceń z płac (podatki, składki, wnioski premiowe, angaże) Jak w klasie 351 Umowy-zlecenia, umowy o dzieło, rachunki, ewidencja prac Informacje o rocznych dochodach z tytułu płac osobowego i bezosobowego funduszu płac, karty ewidencyjno-obliczeniowe podatku dochodowego osób fizycznych |
|
36 |
360 361 362 363 |
|
Rozliczenia z tytułu składek ZUS Deklaracje ZUS z bezosobowego funduszu płac Deklaracje ZUS z osobowego funduszu płac Koszty zasiłków Listy płatnicze ZUS |
B-10 B-10 B-5 B-5 |
|
|
37 |
370 371 372 373 374 375 376 377 378 |
3720 3721 3722 3723 3724 3725 3750 3751 3752 3753 3754 3755 3760 3761 3762 3763 3764 |
Sprawy finansowo-księgowe funduszy Przepisy prawne dotyczące planowania Funduszy Plany dochodów i wydatków Funduszy i realizacja planów Dokumentacja księgowa Funduszu Pracy i Funduszy Unii Europejskiej Dokumentacja księgowa księgowości Funduszu Pracy Dowody księgowe księgowości Funduszu Pracy Dokumentacja księgowa Funduszy Unii Europejskiej Dowody księgowe Funduszy Unii Europejskiej Sprawozdania finansowe z Funduszu Pracy Sprawozdania finansowe z Funduszy Unii Europejskiej Dokumentacja do list zasiłkowych, refundacji (potrącenia, wnioski) z funduszu płac Dokumentacja odstąpienia od żądania zwrotu nienależnie pobranych świadczeń Listy wypłat Listy wypłat zasiłków dla bezrobotnych, zasiłków szkoleniowych Listy wypłat wynagrodzeń dla osób będących na przygotowaniu zawodowym Listy wypłat refundacji za szkolenia i przekwalifikowania, koszty dojazdów Listy wypłat stypendium z tytułu: szkolenia, stażu, kontynuacji nauki w szkole Listy wypłat dla osób pobierających dodatek aktywizacyjny Listy wypłat pożyczek dla bezrobotnych Refundacja wydatków z funduszu pracy Refundacja prac interwencyjnych Refundacja robót publicznych Refundacja programów specjalnych Refundacja kosztów przejazdu i wynagrodzenia członków rad zatrudnienia Refundacja wynagrodzeń i premii dla opiekunów praktyk uczniowskich Rejestr nie podjętych zasiłków dla bezrobotnych i zasiłków szkoleniowych Dokumentacja postępowania egzekucyjnego nienależnie pobranych świadczeń i innych wypłat z funduszu pracy |
B-10 B-5 B-5 B-6 B-10 B-10 B-5 B-10 B-6 B-10 B-50 B-10 B-10 B-10 B-10 B-10 B-5 B-5 B-5 B-5 B-5 B-5 B-5 |
|
|
38 |
380 381 |
|
Ewidencja i oszacowanie wartości środków trwałych Ewidencja środków trwałych Oszacowanie środków trwałych |
B-5 B-5 |
Księgi inwentarzowe, indywidualne karty obiektów inwentarzowych Protokoły komisji |
|
39 |
390 391 |
|
Nadzór nad rachunkowością, księgowością i obsługą kasową Nadzór nad rachunkowością i księgowością Nadzór nad obsługą kasową |
B-5 B-5 |
Protokoły inwentaryzacyjne i z przeprowadzonych kontroli Protokoły inwentaryzacyjne i z przeprowadzonych kontroli |
4 |
|
|
|
Obserwacja rynku pracy oraz analizy i prognozowanie tendencji rozwojowych |
|
|
|
40 |
400 401 |
|
Obserwacja (monitoring) rynku pracy Metodologia gromadzenia i aktualizacji danych o rynkach pracy (krajowym i lokalnym) Współdziałanie z partnerami rynku pracy w sprawach pozyskiwania i aktualizacji danych o rynku pracy |
B-25 B-5 |
Monitoring |
|
41 |
410 |
|
Informacja o stanie i strukturze bezrobocia Monitoring rynku pracy |
B-10 |
Broszury, książki dostarczane z instytucji zewnętrznych (WUP, MPiPS) |
|
42 |
420 421 422 |
|
Analizy rynku pracy Analizy lokalnego rynku pracy Analizy, wykorzystania środków Funduszu Pracy w ramach aktywnych form przeciwdziałania bezrobociu Analizy wykorzystania środków Funduszy Unii Europejskiej w ramach aktywnych form przeciwdziałania bezrobociu |
B-25 B-25 B-25 |
|
5 |
|
|
|
Aktywne formy pośrednictwa pracy i przeciwdziałania bezrobociu |
|
|
|
50 |
500 501 502 |
|
Udzielenie pomocy publicznej Przepisy prawne dotyczące pomocy publicznej Sprawozdania z udzielonej pomocy publicznej Rejestr wydanych zaświadczeń o udzielonej pomocy publicznej |
B-10 B-10 B-10 |
Dokumenty należy przechowywać przez okres 10 lat od udzielonej pomocy publicznej |
|
51 |
510 511 512 513 514 515 |
5140 5141 5142 5143 5144 5145 5146 5147 5150 5151 |
Rejestracja bezrobotnych oraz poszukujących pracy i ustalanie praw do świadczeń Przepisy prawne dotyczące rejestracji i ustalania praw do świadczeń Ewidencja bezrobotnych Ewidencja poszukujących pracy Rejestr bezrobotnych bez stałego miejsca zamieszkania Decyzje w sprawie statusu bezrobotnego i ustalanie uprawnień do świadczeń Ustalenie statusu bezrobotnego Ustalanie uprawnień do zasiłków dla bezrobotnych Ustalenie uprawnień do dodatku aktywizacyjnego lub szkoleniowego Ustalenie uprawnień do stypendium szkoleniowego, stypendium z tytułu kontynuowania nauki oraz za staż Ustalenie uprawnień do świadczeń rolników zwalnianych z pracy Utrata uprawnień do świadczeń lub utrata statusu bezrobotnego Ustalenie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń, odroczenie zwrotu lub rozłożenie na raty Rejestry wydanych decyzji Rozpatrywanie odwołań Rozpatrywanie odwołań przez urząd Rozpatrywanie odwołań przez organy drugiej instancji |
B-10 B-50 B-50 B-50 B-50 B-50 B-50 B-50 B-50 B-50 B-50 B-50 B-5 B-5 |
Wnioski, decyzje, ewidencja i odwołania od decyzji znajdują się w aktach osobowych: B-50 |
|
52 |
520 521 522 523 524 525 526 527 |
5250 5251 5252 |
Pośrednictwo pracy Przepisy prawne dotyczące pośrednictwa pracy Baza danych o pracodawcach Ewidencja ofert pracy Rejestr zwolnień grupowych Rejestr osób aktywnie poszukujących pracy Skierowania Skierowanie do pracy Skierowanie do doradcy zawodowego Skierowanie na szkolenie Organizacja giełd pracy Dokumenty związane z pośrednictwem pracy w ramach projektów współfinansowanych z Unii Europejskiej |
B-10 B-10 B-5 B-10 B-10 B-2 B-2 B-2 B-5 B-10 |
Okres przechowywania liczy się od momentu zakończenia projektu |
|
53 |
530 531 532 533 |
5330 5331 5332 5333 5334 5335 |
Kluby pracy. Pomoc w aktywnym poszukiwaniu pracy Organizacja klubów pracy Programy działalności i sprawozdania z działalności klubów pracy Karty indywidualne, dokumentacja grup zajęciowych Pomoc w aktywnym poszukiwaniu pracy Dokumentacja szkoleń z zakresu umiejętności poszukiwania pracy Dokumentacja szkoleń z zakresu umiejętności poszukiwania pracy w ramach projektów współfinansowanych z UE Dokumentacja zajęć aktywizacyjnych Dokumentacja zajęć aktywizacyjnych w ramach projektów współfinansowanych z UE Udostępnianie informacji i elektronicznych baz danych Programy działalności i sprawozdania z pomocy w aktywnym poszukiwaniu pracy |
B-25 B-25 B-10 B-5 B-10 B-5 B-10 B-5 B-25 |
Na podstawie art. 39 ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (koszty utworzenia, wyposażenia, prowadzenia zajęć przez osoby niebędące pracownikami urzędu) w tym karty indywidualne i in. w tym karty indywidualne i in. Okres przechowywania liczy się od momentu zakończenia projektu w tym karty indywidualne i in. w tym karty indywidualne i in. Okres przechowywania liczy się od momentu zakończenia projektu |
|
54 |
540 541 542 543 544 545 546 547 548 |
|
Pomoc bezrobotnym w przekwalifikowaniu lub podjęciu działalności gospodarczej Przepisy prawne dotyczące pomocy bezrobotnym w przekwalifikowaniu lub podjęciu działalności gospodarczej Środki na podjęcie przez osoby bezrobotne działalności gospodarczej, refundowanie kosztów pomocy prawnej, konsultacji i doradztwa Środki pochodzące z UE na podjecie przez osoby bezrobotne działalności gospodarczej, refundowanie kosztów pomocy prawnej, konsultacji i doradztwa Wnioski osób bezrobotnych nie stanowiące podstaw zawarcia umowy Refundacja kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego Refundacja kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego – pochodzące ze środków UE Wnioski pracodawców nie stanowiące podstaw zawarcia umowy Analizy i informacje dotyczące dofinansowania i tworzenia miejsc pracy Stypendia z tytułu kontynuowania nauki |
B-10 B-10 B-10 B-2 B-10 B-10 B-2 B-25 B-5 |
Wnioski, umowy (pomoc publiczna) Wnioski, umowy, okres przechowywania liczy się od momentu zakończenia projektu Wnioski, umowy (pomoc publiczna) Wnioski, umowy, okres przechowywania liczy się od momentu zakończenia projektu |
|
55 |
550 551 552 553 554 555 556 557 558 |
5510 5511 5512 5513 5514 5515 5520 5521 5522 5523 5524 |
Organizacja i finansowanie prac interwencyjnych, robót publicznych, miejsc stażowych, miejsc przygotowania zawodowego dorosłych oraz prac społecznie użytecznych Przepisy prawne Organizacja prac interwencyjnych Plany zatrudnienia w ramach prac interwencyjnych Wnioski od pracodawców nie stanowiące podstawy zawarcia umowy Umowy w sprawie prac interwencyjnych Umowy w sprawie prac interwencyjnych – w ramach projektów współfinansowanych z UE Rejestr zatrudnienia Analizy ekonomiczne i sprawozdania dotyczące realizacji umów w sprawie prac interwencyjnych Organizacja robót publicznych Plany zatrudnienia w ramach robót publicznych Wnioski samorządów nie stanowiące podstawy zawarcia umowy Umowy w sprawie robót publicznych Rejestr zatrudnienia Analizy ekonomiczne i sprawozdania dotyczące realizacji umów w sprawie robót publicznych Organizacja i finansowanie miejsc stażowych Organizacja i finansowanie miejsc stażowych – w ramach projektów współfinansowanych z UE Organizacja i finansowanie miejsc przygotowania zawodowego dorosłych Organizacja i finansowanie miejsc przygotowania zawodowego dorosłych - w ramach projektów współfinansowanych z UE Organizacja i finansowanie prac społecznie użytecznych Organizacja i finansowanie prac społecznie użytecznych - w ramach projektów współfinansowanych z UE |
B-10 B-5 B-2 B-10 B-10 B-10 B-25 B-5 B-5 B-10 B-10 B-25 B-10 B-10 B-10 B-10 B-5 B-10 |
Każda umowa stanowi odrębną sprawę, w ramach której gromadzi się całość dokumentacji; Okres przechowywania liczy się od momentu wygaśnięcia umowy Każda umowa stanowi odrębną sprawę, w ramach której gromadzi się całość dokumentacji, okres przechowywania liczy się od momentu zakończenia projektu Wykaz osób zatrudnionych w ramach danej umowy. Okres przechowywania liczy się od momentu wygaśnięcia umowy Jak w 5512 Jak w 5514 Każda umowa stanowi odrębna sprawę w ramach, której gromadzi się całość dokumentacji Jak w 553, okres przechowywania liczy się od momentu zakończenia projektu Jak w 553 Jak w 554 Jak w 555 Jak w 556 |
|
56 |
560 561 562 563 564 565 566 567 568 |
|
Organizacja i finansowanie pozostałych instrumentów rynku pracy Refundowanie kosztów poniesionych z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne Refundowanie kosztów poniesionych z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne - w ramach projektów współfinansowanych z UE Finansowanie kosztów przejazdu Finansowanie kosztów przejazdu - w ramach projektów współfinansowanych z UE Finansowanie kosztów zakwaterowania Finansowanie kosztów zakwaterowania - w ramach projektów współfinansowanych z UE Refundacja kosztów opieki nad dziećmi lub osobą zależną Refundacja kosztów opieki nad dziećmi lub osobą zależną - w ramach projektów współfinansowanych z UE Wspieranie pracy zarobkowej w gospodarstwie domowym |
B-5 B-10 B-5 B-10 B-5 B-10 B-5 B-10 B-10 |
Rejestr gospodarstw dom. zgłaszających możliwość podjęcia przez bezrobotnych pracy zarobkowej; umowy aktywizacyjne. |
|
57 |
570 571 572 573 |
|
Programy przeciwdziałania bezrobociu Analizy rynku pracy i struktury bezrobocia pod katem wyłonienia grup ryzyka Wnioski o wyrażenie zgody na realizację programów przeciwdziałania bezrobociu Programy przeciwdziałania bezrobociu i ich realizacja Analizy i sprawozdania dotyczące realizacji programów przeciwdziałania bezrobociu |
B-25 B-5 B-25 B-25 |
Informacje z przebiegu realizacji programu Zestawienia statystyczne |
6 |
|
|
|
Poradnictwo zawodowe i szkolenie bezrobotnych. Aktywizacja lokalnego rynku pracy |
|
|
|
60 |
600 601 602 |
|
Organizacja służb poradnictwa zawodowego Założenia dotyczące celów i kierunków rozwoju poradnictwa zawodowego Metodyka poradnictwa zawodowego Wyposażenie stanowisk doradców zawodowych w urzędach pracy |
B-25 B-5 B-5 |
|
|
61 |
610 611 612 613 614 615 616 617 618 |
|
Poradnictwo zawodowe Przepisy prawne dotyczące poradnictwa zawodowego Rejestry porad indywidualnych i grupowych Karty usług doradczych Karty usług doradczych - dla osób objętych poradnictwem zawodowym w ramach projektów współfinansowanych z UE Rejestr udzielonych informacji zawodowych Kierowanie na specjalistyczne badania psychologiczne i lekarskie Analizy i sprawozdania dotyczące poradnictwa zawodowego Rejestr testów i ankiet Indywidualne Plany Działania (IPD) realizowane w ramach projektów współfinansowanych z UE |
B-10 B-5 B-5 B-10 B-5 B-5 B-25 B-5 B-10 |
Okres przechowywania liczy się od momentu zakończenia projektu Zlecenia badań lekarskich, psychologicznych, skierowania na badania, opinie Okres przechowywania liczy się od momentu zakończenia projektu |
|
62 |
620 621 622 623 624 625 |
|
Organizacja bazy danych dotyczących informacji zawodowej Zlecenia i wytyczne metodyczne dotyczące opracowywania i upowszechniania informacji zawodowej Procedury gromadzenia i aktualizowania krajowej informacji zawodowej Prace nad aktualizacją krajowej informacji zawodowej Prace nad aktualizacją lokalnych informacji zawodowych Nadzór nad działalnością urzędów pracy w zakresie informacji zawodowej Bank danych o zawodach |
B-10 B-10 B-5 B-5 B-5 B-25 |
|
|
63 |
630 631 632 633 634 635 636 637 638 |
6360 6361 6362 6363 6380 6381 |
Organizacja szkolenia bezrobotnych Przepisy prawne dotyczące szkolenia bezrobotnych Metodyka szkolenia bezrobotnych Plany działalności szkoleniowej i prognozy szkoleń Dobór instytucji szkolących i kadry specjalistów do szkolenia bezrobotnych Rekrutacja uczestników szkoleń Rejestr szkoleń indywidualnych i grupowych Kursy szkoleniowe Obsługa organizacyjna kursów szkoleniowych Obsługa organizacyjna kursów szkoleniowych - w ramach projektów współfinansowanych z UE Szkolenia dla pracowników firm Zwrot dla pracodawcy, który utworzył fundusz szkoleniowy, kosztów szkolenia specjalistycznego pracowników zagrożonych zwolnieniem z przyczyn dotyczących zakładu pracy Analizy i sprawozdania dotyczące szkolenia Pożyczki na sfinansowanie kosztów szkolenia Pożyczki z FP na sfinansowanie kosztów szkolenia Pożyczki na sfinansowanie kosztów szkolenia w ramach projektów współfinansowanych z UE |
B-10 B-5 B-10 B-5 B-5 B-5 B-5 B-10 B-10 B-10 B-25 B-5 B-10 |
Kryteria przyznawania środków na szkolenia Dokumentacja poszczególnych kursów Jak w 6360 (pomoc publiczna) w tym wnioski, umowy |
|
64 |
640 641 642 643 644 645 |
|
Programy rozwoju rynku pracy i ograniczania bezrobocia Projekty lokalne Regionalne plany działań Zlecanie zadań z zakresu promocji zatrudnienia i aktywizacji zawodowej Strategie powiatu Zakładowe fundusze szkoleniowe Programy zwolnień monitorowanych |
B-10 B-10 B-10 B-10 B-10 B-10 |
|
|
65 |
650 651 652 653 654 655 |
|
Pozyskiwanie i gospodarka środkami finansowymi na aktywizację lokalnego rynku pracy Zasady organizacji i finansowania zadań finansowanych z Funduszu Pracy Zasady organizacji i finansowania zadań finansowanych lub dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej Dysponowanie i wykorzystanie środków limitowych z Funduszu Pracy Dysponowanie i wykorzystanie środków limitowych z Funduszy Unii Europejskiej Sprawozdania i informacje dotyczące Funduszu Pracy Sprawozdania i informacje dotyczące Funduszy Unii Europejskiej |
B-10 B-10 B-10 B-10 B-10 B-10 |
|
7 |
|
|
|
Zatrudnienie i rehabilitacja osób niepełnosprawnych |
|
|
|
70 |
700 701 |
|
Pomoc w zatrudnieniu osób niepełnosprawnych Programy zatrudnienia osób niepełnosprawnych i zasady ich realizacji Rejestr zakładów pracy zatrudniających niepełnosprawnych na nowych lub oprzyrządowanych miejscach pracy |
B-10 B-5 |
Wykaz zakładów pracy |
|
71 |
710 711 |
|
Dysponowanie środkami PFRON i limity wydatków z Funduszu Dysponowanie środkami PFRON i limity wydatków Sprawozdania i informacje z PFRON |
B-10 B-10 |
Preliminarze wydatków, zapotrzebowanie na środki, pisma w sprawie |
|
72 |
720 721 722 723 724 725 726 727 |
|
Refundacja kosztów utworzenia stanowisk pracy dla osób niepełnosprawnych i refundacja wynagrodzeń i składek ZUS Wnioski ubiegających się o refundację kosztów ze środków PFRON Umowy z pracodawcami dotyczące zatrudnienia osób niepełnosprawnych na utworzonych miejscach pracy Ewidencja umów w sprawie organizacji miejsc pracy Ewidencja wniosków o organizowanych miejscach pracy załatwionych negatywnie Uruchomienie środków PFRON po utworzeniu stanowisk pracy Refundacja wynagrodzeń i składek ZUS Kontrole miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych Informacje o realizacji umów |
B-3 B-10 B-10 B-5 B-5 B-5 B-10 B-5 |
Każda umowa stanowi osobną sprawę, w ramach której gromadzi się całość dokumentacji dotyczącej tej umowy. Okres przechowywania liczy się od momentu wygaśnięcia umowy Wystąpienia i postanowienia o uruchomieniu środków Okres przechowywania jak w klasie 721 Protokoły kontroli |
|
73 |
730 731 732 733 |
|
Pożyczki na podjecie działalności gospodarczej przez osoby niepełnosprawne Wnioski osób niepełnosprawnych o dotacje na podjecie działalności gospodarczej Umowy o dotacje Ewidencja umów Ewidencja wniosków o dotacje załatwionych negatywnie |
B-3 B-10 B-10 B-5 |
Każda umowa stanowi osobną sprawę, w ramach której gromadzi się całość dokumentacji danej umowy. Okres przechowywania liczy się od momentu rozliczenia umowy |
8 |
|
|
|
Zatrudnienie obywateli polskich za granicą. Usługi EURES. Legalność zatrudnienia. |
|
|
|
80 |
800 |
8000 8001 |
Zatrudnienie obywateli polskich za granicą Pomoc w zatrudnieniu za granicą. Usługi EURES Działalność systemu EURES Ewidencja ofert pracy w systemie EURES |
B-5 B-5 |
Pisma w sprawie, rejestry, sprawozdania, itp. |